Dobro došli u moj mali svijet mašte i ideje......

.....gdje stvaram originalne i unikatne ukrase za dame svih dobnih skupina......

Nadam se da će te uživati u prezentaciji
moje umjetnosti onoliko koliko ja uživam
stvarajući istu ;)


Za sve dame sa posebnim željama uvijek sam na raspolaganju......
Dovoljno je samo poslati sms ili nazvati 091 1234 071 ili mailom na sasha015@gmail.com




utorak, 25. kolovoza 2009.

Mojoj Ani za ročkas....


Srebro .925 i .999 ,riječni biseri

Broj komentara: 11:

  1. sve mi je žao što je moj ročkas tek u ožujku :(( ali ŽELIM OVE DIVOTE na svojim uhima! Moram reći dragom da me razveseli i naruči nešto na vrijeme.... :) pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. p.s. napravila sam bedž tvog bloga kod sebe, skokni pa vidi! nadam se da ti se svidja! :):)

    OdgovoriIzbriši
  3. I tvoj ročkas je u ožujku..ha ha i moj :)
    Kako mi se ne bi sviđao, bedž je odličan.hvala,počašćena sam....Strašna si ti ženska,blog ti izgleda odlično.Ja se ne kužim još u sve te tehnikalije,ali sam uspijela staviti barem tvoj link na svom blogu jeeeej;)

    OdgovoriIzbriši
  4. ma ne sekiraj se, ja sam bila totalni ignorant sto se blogova tice ali sam nakon 5 dana ne spavanja i posta, skuzila sve! osim toga, super ti blog izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidiš da već polako učim..uspjela sam slajdove postaviti i ovaj mali widget...to sam pobrala od tebe;) Kažem ja kod tebe svakakvih ideja...:)

    OdgovoriIzbriši
  6. draga molim te baci oko na moju anketu.... pa kaj ni slatkoooo? poberi i to naravno :):) eto vidis.... tak ti ja surfam po blogovima i skupljam widgete....odi na ovu adresu:
    www.thecutestblogontheblock.com tamo imaju FANTASTIČNE podloge za blogove, i moja je od tamo samo sam u html kodu sakrila njihov link (mudro kaj ne?)

    OdgovoriIzbriši
  7. evo, poklanjam ti jedan kod skopiraj ga kao novi gadget pod new HTML. Nadam se da će ti se svidjeti!

    http://thecutestblogontheblock.com/facelift/elegantpinktrellisbannercopy.jpg

    OdgovoriIzbriši
  8. Anketa je superr,ja glasala ko svaki uzoran građanin ;)
    Hvala draga na kodu ,ali meni se niš ne dešava kad ga skopiram pod HTML...samo se taj link pojavi...kaj da delam?

    OdgovoriIzbriši
  9. Radova ima sasvim dovoljno da se odmah vidi izuzetan talenat, vestina i preciznost. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  10. otiđi pod new gadget i odaberi html. kad se to otvori, skopiras taj kod unutra i kliknes SPREMI - to je to. poslije ga na IZGLED odvuci ručno kam god hoces, gore ili dolje na svom sidebaru.

    OdgovoriIzbriši
  11. Jeeej uspijela....Hvala draga,sviđa mi se jako jako ;))))

    OdgovoriIzbriši