Dobro došli u moj mali svijet mašte i ideje......

.....gdje stvaram originalne i unikatne ukrase za dame svih dobnih skupina......

Nadam se da će te uživati u prezentaciji
moje umjetnosti onoliko koliko ja uživam
stvarajući istu ;)


Za sve dame sa posebnim željama uvijek sam na raspolaganju......
Dovoljno je samo poslati sms ili nazvati 091 1234 071 ili mailom na sasha015@gmail.com




utorak, 28. srpnja 2009.

Hellou ...napokon

Evo napokon sam i ja aktivirala svoj blog ;)
Umorna sam od uploadanja svih tih fotki,nisu sve ovdje ali ima ih za sad dosta.....

1 komentar:

  1. Dobro došla u blogosvijet.
    Što se tiče tvojih uradaka, moram priznati da mi se od lima o žice sve sviđa i nadam se da će ih biti sve više, tako da možemo uživati. Nikad dosta originalnog nakita. Pozdrav Saba

    OdgovoriIzbriši